FAQ - Nejčastější dotazy

  • Pro které zákazníky je tento e-shop určen?

    Tento e-shop je určen pro maloobchodní a velkoobchodní zákazníky. 

  • Mohu nakupovat bez registrace?

    Ano nákup bez registrace lze provést, na konci nákupu vyplníte Vaše dodací a fakturační údaje.

  • Jak se mohu registrovat, když jsem Váš zákazník?

    Stačí jít na náš eshop www.proex2000.cz, kde v pravém horním menu najdete siluetu označující možnost registrace/přihlášení. Na ni klikněte a vyberete možnost “Zapomněl jste heslo?“. Zobrazí se Vám pole, kam zadáte email, který jste zadal při registraci firmy na jedné z naších poboček a akci dokončíte kliknutím na tlačítko “Obnovení hesla“. Poté Vám dorazí na Váš email odkaz, přes který si nastavíte heslo pro přihlášení do Vašeho účtu na e-shopu. Jakmile tuto akce dokončíte, můžete se přihlásit do Vašeho účtu.

  • Co mám dělat, pokud mám problémy s registrací na e-shop?

    Neváhejte nás kontaktovat telefonicky 601 620 620 nebo emailem na eshop@proex2000.cz.

  • Jaké jsou výhody registrace na e-shopu?

    Pokud si založíte vlastní účet, jsou Vaše údaje už předvyplněné a objednání je rychlejší. Dále už vidíte u produktů přímo Vaše aktuální ceny a máte přístup k historii Vašich objednávek a pokladním dokladům.

  • Jak probíhá zpracování mé objednávky?

    S odesláním objednávky Vám přijde email o vytvoření objednávky. Po potvrzení objednávky naším pracovníkem ProEx 2000 spol. s r.o., budete informování o dalších krocích Vaší objednávky. Pokud máte dotaz k Vaší objednávce, neváhejte nás kontaktovat telefonicky 601 620 620 nebo emailem na eshop@proex2000.cz.

  • Jak mohu zjistit aktuální stav svoji objednávky z e-shopu?

    O stavu objednávky informujeme vždy pomocí emailů nebo můžete ověřit telefonicky na kterékoliv z našich poboček.

  • Co mám dělat, pokud mám problémy s objednáním zboží?

    Neváhejte nás kontaktovat telefonicky 601 620 620 nebo emailem na  eshop@proex2000.cz

  • Za jak dlouho mi dodáte objednané zboží na konkrétní pobočku?

    Zboží skladem standardně dodáváme na Vámi vybranou pobočku do 7 pracovních dní od objednání.

  • Kolik stojí svoz skladového zboží na Vámi vybranou pobočku?

    Svoz materiálu mezi pobočkami je ZDARMA!

  • Je možné zboží reklamovat / vrátit?

    Ano zboží je možné reklamovat nebo vrátit na kterékoliv z našich poboček.

  • Kolik mě bude stát doprava?

    Cena dopravy je vždy dopočítána individuálně s ohledem na převážené množství a délku materiálu.

  • Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Kontaktujte nás!

    Naše zákaznická linka je dostupná na tel. 601 620 620 nebo na emailu eshop@proex2000.cz vždy od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků a dnů pracovního volna, od 7:00 do 16:00 hod.

14 prodejen po celé ČR

Zobrazit mapu